Tècnic en Gestió administrativa

Perfil professional

Competència general: donar  suport administratiu en l’àmbit laboral, comptable, comercial, financer i fiscal, així com d’atenció al client/usuari, tant en empreses públiques com en empreses privades, aplicant la normativa vigent i protocols de qualitat, assegurant la satisfacció del client i actuant segons les normes de prevenció de riscos laborals i de protecció ambiental.

Qualificacions professionals incloses en el títol

Activitats de gestió administrativa i Activitats administratives de recepció i relació amb el client que inclouen les següents unitats de competència:

  • Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
  • Realitzar les gestions administratives de tresoreria.
  • Realitzar registres comptables.
  • Gestionar l’arxiu en suport convencional i informàtic.
  • Efectuar les activitats de suport administratiu de recursos humans.
  • Recepcionar i processar les comunicacions, internes i externes.
  • Realitzar les gestions administratives del procés comercial.
  • Utilitzar aplicacions ofimàtiques en la gestió de la informació i la documentació.
  • Comunicar-se en una llengua estrangera amb un nivell d’usuari independent. en les activitats de gestió administrativa en relació amb el client.

Pla d’estudis – mòduls

  • Mòdul 1: Comunicació empresarial i atenció al client (165 h.)
  • Mòdul 2: Operacions administratives de compravenda (165 h.)
  • Mòdul 3: Operacions administratives de recursos humans (99 h.)
  • Mòdul 4: Operacions auxiliars de gestió de tresoreria (132 h.)
  • Mòdul 5: Tècnica Comptable (165 h.)
  • Mòdul 6: Tractament de la documentació comptable (132 h.)
  • Mòdul 7: Tractament informàtic de la informació (231 h.)
  • Mòdul 8: Operacions administratives de suport (66 h.)
  • Mòdul 9: Anglès (99 h.)
  • Mòdul 10: Empresa i Administració. ( 165 h.)
  • Mòdul 11: Empresa a l’aula (132 h.)
  • Mòdul 12: Formació i Orientació Laboral (99 h.)
  • Mòdul 13: Formació en centres de treball (350 h.)

Sortida laboral

En totes aquelles empreses on el lloc de treballa necessiti un dels següents perfils:

  • Auxiliar administratiu.
  • Ajudant d’oficina.
  • Auxiliar de documentació i arxiu.
  • Gestor de cobraments i pagament.
  • Caixer.
  • Administratiu de banca i institucions financeres.
  • Treballador de mitjans de pagament: tresoreria, valors, estranger.
  • Auxiliar administratiu de l’Administració pública, d’assegurances de producció, de sinistres i reassegurances.
  • Administratiu comercial, de gestió i de personal.

Sortides acadèmiques

  • A qualsevol altre Cicle de Grau Mitjà aplicant el sistema de convalidacions.
  • A un Cicle de Grau Superior, superant la Prova d’accés (al propi centre es pot fer un curs de preparació).

Durada

2000 hores en 2 cursos: 1617 hores a l’escola i 383 hores de pràctiques en centres de treball.

Horari

1r curs: de dilluns a divendres de 08:55h a 14:00h.
2n curs: de dilluns a divendres de 15:00h a 20:00h.

Formació en centres de treball (pràctiques al matí en empreses) a 2n curs.

Serveis

  • Borsa de treball
  • Seguiment de les FCT
  • Cicle totalment pràctic
  • Programes d’innovació (CREA I 5’S)
  • Professorat altament qualificat
  • Foment de la vivència en valors.
  • Sensibilització amb el medi ambient
  • Tutoria individualitzada
Matrícula 2017-2018
Matrícula 2017-2018
CFGS Animacions 3D, jocs i entorns interactius
CFGS Animacions 3D, jocs i entorns interactius

La Salle

PAPAM 2017

125 anys
125 anys
Sallenet 3.0
Sallenet 3.0
Propers esdeveniments
    Calendari
    juliol 2017
    dl.dt.dc.dj.dv.ds.dg.
    « jun   ago »
          1 2
    3 4 5 6 7 8 9
    10 11 12 13 14 15 16
    17 18 19 20 21 22 23
    24 25 26 27 28 29 30
    31       

    Ús de cookies

    Aquesta web fa servir cookies per a garantir una millor experiència a l’usuari. Si segueix navegant està donant el seu consentiment per a l’acceptació de les mencionades cookies i l’acceptació de la nostra política de cookies, faci clic a l’enllaç per obtenir més informació.ACEPTAR